czwartek, 28 maja 2020

Pomniejszona Collecta :D - CollectA Mini Whinnies


Witajcie :)
Dziś krótki post o modelach w bardzo maleńkiej skali, które trafiły do mnie jako część wygranej za projekt NaMoPaiMo w 2019 roku...



Oba modele pochodzą z zestawu wypuszczonego w 2018 roku przez Collectę: Mini Konie nr A1109 (Mini Horses 12 pcs) lub mini konie w tubie ;).
Pierwszy z nich to pomniejszony do skali 1:64 (zbliżony do Breyer Mini Whinnies) ogier mustang w maści kasztanowato-srokatej.


Wygląda całkiem przyjemnie, choć oczywiście zgubił wiele szczegółów w porównaniu ze swoim oryginałem w skali 1:12. Ma grubsze nogi i bardzo mocno zaznaczoną sierść. 
Myślę, że całkiem fajnie poradził by sobie jako custom, bez napisów na brzuchu i całej nodze i z nieco wygładzoną sierścią :). 


Drugim modelem jest ogier arabski, jego oryginałem również był model w skali 1:12 i tutaj także wiele szczegółów uległo zanikowi. Podoba mi się w nim wygląd i struktura grzywy oraz ogona, jednak przez grubsze nogi traci on dużo na lekkości. 

Te maleńkie oczka aż proszą się o odmalowanie. 
Myślę, że to fajny materiał na przeróbki i eksperymenty... a gdyby tak spróbować pocienić mu nogi i "odrobić" nieco pysk? Tyle pomysłów :D...


2 komentarze:

  1. Ja będę wyczekiwać, co Twoje zdolne łapki stworzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, zawsze warto mieć wizję i wiarę, że wyniknie z naszego pomysłu coś fajnego :)

      Usuń