poniedziałek, 8 czerwca 2020

Wyniki oraz tytułowani zwycięzcy Royal Corona Photo Show 2020

Witajcie :)
Z powodu panującej pandemii i ograniczeń z nią związanych nie będzie nam dane uczestniczyć w te wakacje w żadnym z Live Show. 
Na ten rok były zaplanowane dwa takie pokazy, w Warszawie i Kłodzku, oba zostały przeniesione na przyszły rok. 
Zamiast tego postanowiłam wziąć udział w Photo Show, gdzie w szranki mogą stanąć modele bez wychodzenia z domu :)...
Konkurs nazywał się Royal Corona Photo Show 2020 i miał wymiar międzynarodowy. Zapisało się na niego wiele znanych postaci modelarstwa jak Metalfish Art, Horse and Bird , Darynn Bednarczyk czy Simone Becker. 
Wyróżnione były miejsca od I do VI, nagradzane wstążkami od I do III. 


Airiella zdobyła II miejsce w kategorii Breed, OF TR/CL, other spanish
(niestety podczas ostatniej sesji spadła i straciła ucho, więc nie mogłam zrobić jej zdjęcia ze zwycięską wstążką :( )




Carbonera zajęła 3 miejsce w kategorii Breed, CM all scales, spanish,
oraz 5 miejsce w kategorii Workmanship, CM/AR all scales, grey.




Luminoso zgarnął zaszczytne III miejsce w kategorii Workmanship, CM/AR all scales, dilute




Natomiast Altanero zdobył dla mnie niebieską wstążkę za zajęcie I miejsca w kategorii Workmanship, CM/AR all scales, roan <3.




Malutka Punta zdobyłą miejsce II w kategorii Breed, CM/AR all scales, pony
oraz miejsce VI w kategorii Workmanship, CM/AR all scales, appaloosa.




Model Catch Me przemalowany przeze mnie na palomino wywalczył w kategorii Workmanship miejsce III. 


 GG Valentine oraz Heartbreaker jako duet w kategorii Mares & Foals zagarnęli II miejsce. 


 Malowany przeze mnie Romulus wywalczył III miejsce za maść buckskin.


I na koniec wszystkie nagrody razem :).
Zawarłam w poście jedynie miejsca nagradzane I-III, wiele z moich koni było tuz za podium i otrzymało wyróżnienie słowne (miejsca IV-VI), ale celowo je pominęłam, bo post zrobiłby się bardzo długi ;)
Jestem bardzo dumna z każdego z moich koni, przy tak silnej konkurencji każde wyróżnienie jest na wagę złota i cieszy podwójnie.

4 komentarze:

  1. Gratuluję tak wielu wygranych, uważam, iż koniki jak i ich Właścicielka zasłużyły na taką nagrodę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń