czwartek, 8 października 2020

Artist Resin Falka custom black leopard appaloosa


Witajcie:)
W dzisiejszym poście model Artist Resin, malutki a jednak skala Traditional, poznajcie Falkę ...


Falka przedstawia klacz rasy Falabella, najmniejszą rasę konia na świecie, choć jej skala to 1:9 czyli Traditional. to wzrostem zbliżona jest do modeli w skali Little Bits jak n. Schleich czy CollectA. 


Wyrzeźbiona została przez Jaśminę Raczkiewicz (Three Slavic Horses) i przedstawia dość humorzastą klacz (nawet marchewka tu nie pomogła). 


Falka ma uniesioną wysoko szyję i zadarty w proteście łeb.


Położonymi do tyłu uszami wyraźnie pokazuje, że nie podoba jej się sytuacja w której się znalazła.


Oczami wyobraźni widzę jak niesforny źrebak własnie skubnął ją w słabiznę lub zbyt gwałtownie podpięto jej popręg. 


Model przyjechał do mnie na malowanie, więc niedługo powróci do swojego domu.


Właścicielka Falki wybrała dla mniej maść kary tarant wzór leopard i to był bardzo trafny wybór, choć początkowo nie potrafiłam jej sobie wyrazić w takiej odsłonie.


Maść wykonałam techniką hair by hair dodając wiele szczegółów by stworzyć iluzję miękkiej sierści.


Klacz mimo humorków pozowała do zdjęć z królewską godnością :), kto dotrwa do końca albumu zobaczy falkę na halowych zawodach piękności, moje dziewczyny nie mogły się oprzeć by jej nie zabrać ze sobą ;) ...


























8 komentarzy:

  1. Jaka fajna! Bardzo ładnie jej w takiej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w centkach nie każdemu do twarzy, ale jej pasują wybornie :)

      Usuń
  2. Zarówno rzeźba jak i malowanie to po prostu CUDO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki duet musiał zadziałać, nie było innej opcji ;).

      Usuń
  3. Jest zajebista! Nie spodziewałam się, że w takiej maści może być aż tak bardzo jej do pyska. Jest przecudna <3
    Pozdrawiam Katarzyna ze Stajni Pegaz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zaskoczyła pozytywnie, choć z początku nie byłam w stanie jej sobie takiej wyobrazić :)

      Usuń