piątek, 30 października 2020

I Śląski photo show - wyróżnienia i championaty



Witajcie:)
Dziś bardzo wyczekiwane przeze mnie podsumowanie wyników oraz prezentacja wygranych za udział w I Śląskim Photo Show...

Wyniki oraz zdjęcia uczestników możecie obejrzeć na oficjalnej stronie wydarzenia: klik
W tym poście uwzględniłam tytuły wyróżnione rozetami: Champion, Overall Reserve Champion oraz Overall Champion, pominęłam konie z tytułem Vice-Champion, ponieważ nie mają jeszcze swoich kart. 

Moja cudna mała Italica idzie w ślady matki <3
Italica - Champion Halter OF TR&CL Iberyjskie i Barokowe

Brillante - Overall Champion Halter OF LB Gorącokrwiste amerykańskie i australijskie

Salvador - Overall Reserve Champion Halter OF LB Zimnokrwiste

Salvaje - Champion Halter OF LB Dzikie konie i koniowate

Medina - Champion Halter OF LB Małe konie i kuce

Ideal - Overall Champion Halter OF SM Iberyjskie i barokowe

Ines wywalczyła dla siebie aż trzy wyróżnienia:
- Champion Halter CM LB Gorącokrwiste orientalne
- Overall Reserve Champion Halter CM LB Gorącokrwiste orientalne
- Champion Workmanship LB Maści podstawowe i z odmianami

Punta 
- Champion Halter CM LB Małe konie i kuce
- Champion Workmanship LB Taranty

Altanero
- Champion Workmanship LB Srokacze
- Overall Reserve Champion Workmanship LB Srokacze

Guerrero
-Overall Champion Workmanship LB Pozostałe maści gładkie i z odmianami

Supremo
- Champion Halter CM LB Iberyjskie i barokowe

Corazon debiutował w konkursie, wywalczył dwa tytuły:
- Champion Halter CM LB Gorącokrwiste amerykańskie i australijskie
- Overall Champion Halter CM LB Gorącokrwiste amerykańskie i australijskie

Luminoso
- Overall Champion Halter CM SM Iberyjskie i barokowe

Maravilla
- Overall Reserve Champion Halter CM TR&CL Iberyjskie i barokowe

Carbonera moja ulubienica kolekcji powraca zwycięsko z kolejnym Championatem <3
- Overall Champion Halter CM TR&CL Iberyjskie i barokowe

Uprząż "Drive me home"
- Overall Reserve Champion Tack Pozostałe

Pokazowy zestaw arabski "Arabian Night"
-Champion Tack Kostiumy
- Overall Champion Tack Kostiumy

4 komentarze:

  1. Gratuluję tylu wspaniałych zajętych miejsc dzięki Twoim cudnym modelom! Ja bym chciała mieć chociaż jedną taką rozetę...
    Ah... marzenie nie do spełnienia.
    Pozdrawiam Katarzyna ze Stajni Pegaz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej do spełnienia! Każdy kiedyś zaczyna od tej jednej pierwszej rozety ;D. Jak za rok będą Live Shows w Polsce, to przyjdź i spróbuj swoich sił, kto wie?

      Usuń
  2. Gratki! Zasłużone nagrody, ja się na nie napatrzeć nie mogę :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń